Thursday, January 29, 2009

PERKENALAN KAMI

Sebenarnya perkenalan kitorg ni melalui seorang member...member skola aku.tp pade mulenye aku pun xthu member aku bg no. fon aku kt cik abg aku ni..1st time die call aku konon2nye die slh no. la kirenye...konon2nye la...hehe..die kate die sbnrnye nk ckp ngan kwn die mase kt uitm dulu la...nk wat reunion la konon..padahal nk mengayat aku rupenye.hehehe....pas da 4 bln kwn ngan die baru la die bgthu hal yg sebenarnye..tp aku syukur alhamdulilah sgt2 dipertemukan ngan die..thanks a lot la pd member aku yg kenalkan aku ngan cik abg cyg aku nie...die adelah yg terbaik bbanding ngan boy2 yg aku kenal sebelum ni....syukur alhamdulilah...

7 comments:

  1. ye le...kate tak same ngan boy2 yg ko penah kenal..betul ke ni..

    ReplyDelete
  2. eh btul la..yg sblm2 die tu semua xleh pkai...hampeh semuanyerrr..

    ReplyDelete
  3. ape lah yg hampehnye tu..ape pon leh kite jumpe ahad ni dan berkenal-kenalan semuanye..hehe..

    ReplyDelete
  4. mcm2 la kehampehan nye...mls la nk cite...smpai sok pun xhbs...hehehe...kite insyallah g nnti...da excited sgt nk jumpe ngan korg semua tp tkut sesat la nnti...tang mane ntah ae umah mel...

    ReplyDelete
  5. aku pon tak penah sampai ke presint 18 tu..setakat alamanda ngan skit2 jabatan kerajaan tu penahlah...cube gak lah carik...aku maybe sampai pas kol 4 kot coz hubby aku keje ari tu nnti..

    ReplyDelete